Łowicz prezentuje konsumentom unikalną nowość. Najnowsza kampania marki skupia się na ostatnio wprowadzonej, innowacyjnej propozycji produktowej. Spot, emitowany w telewizji i na platformach video w Internecie, pokazuje zalety koncentratu Łowicz w saszetce. Wystarczy oderwać, by otworzyć opakowanie, a następnie wycisnąć, by cieszyć się unikalnym, w pełni pomidorowym smakiem.
Kampania przekonuje, że rewolucyjne rozwiązanie Łowicza sprawdzi się w każdej kuchni. Koncentrat pomidorowy, dotychczas w słoikach i puszkach, teraz dostępny jest w poręcznej, jeszcze bardziej wygodnej formie. To z pewnością ułatwi przygotowywanie ulubionych, pomidorowych dań. Wygoda to nie wszystko – niezmienna jakość oraz smak to również niezaprzeczalne atrybuty nowego wariantu Koncentratu Pomidorowego Łowicz. Dzięki niestandardowej formie zajmuje niewiele miejsca, a zarazem stanowi idealną porcję, „w sam raz na raz”.