Newsello.pl

W sam raz na raz! – nowość Łowicza w kampanii telewizyjnej

Nowy, całkowicie pomidorowy spot Łowicza prezentuje wyjątkową nowość marki i jej zalety. Koncentrat pomidorowy Łowicz w saszetce jest w sam raz na raz – do zupy, sosu, a nawet bigosu!
W sam raz na raz! – nowość Łowicza w kampanii telewizyjnej
W sam raz na raz! – nowość Łowicza w kampanii telewizyjnej

Łowicz prezentuje konsumentom unikalną nowość. Najnowsza kampania marki skupia się na ostatnio wprowadzonej, innowacyjnej propozycji produktowej. Spot, emitowany w telewizji i na platformach video w Internecie, pokazuje zalety koncentratu Łowicz w saszetce. Wystarczy oderwać, by otworzyć opakowanie, a następnie wycisnąć, by cieszyć się unikalnym, w pełni pomidorowym smakiem.

Kampania przekonuje, że rewolucyjne rozwiązanie Łowicza sprawdzi się w każdej kuchni. Koncentrat pomidorowy, dotychczas w słoikach i puszkach, teraz dostępny jest w poręcznej, jeszcze bardziej wygodnej formie. To z pewnością ułatwi przygotowywanie ulubionych, pomidorowych dań. Wygoda to nie wszystko – niezmienna jakość oraz smak to również niezaprzeczalne atrybuty nowego wariantu Koncentratu Pomidorowego Łowicz. Dzięki niestandardowej formie zajmuje niewiele miejsca, a zarazem stanowi idealną porcję, „w sam raz na raz”.

Tagi

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treścia zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Warto przeczytać

Zobacz również