Newsello.pl

Do sklepów trafiła Nuka-Cola z gry Fallout 76

Do polskich sklepów trafia produkt jakim jest realna wersja Nuka-Coli, wirtualnego napoju z gry.
Nuka-Cola
Nuka-Cola

Polski oddział MediaCom Beyond Advertising jest pomysłodawcą akcji specjalnej towarzyszącej premierze gry Fallout 76, w ramach której firma Coca-Cola Poland wyprodukowała wyjątkowy produkt jakim jest realna wersja Nuka-Coli, wirtualnego napoju z gry.

Polski oddział MediaCom Beyond Advertising, struktury specjalizującej się w działaniach wykraczających poza tradycyjną komunikację marketingową, w tym branded content, jest autorem całego pomysłu na wyprodukowanie Nuka-Coli, jak również nadzorował cały proces powstawania projektu graficznego oraz samą produkcję Nuka-Coli. Za grafikę oraz jej produkcję odpowiedzialna była agencja reklamowa Fortis.
 
Coca-Cola Polska wyprodukowała limitowaną liczbę 2,5 tys sztuk Nuka-Coli, której będzie można spróbować wyłącznie na specjalnym evencie premierowym gry Fallout 76 mającym miejsce 15 listopada w New Meta e-sports Bar w Warszawie. Podczas eventu będzie można zagrać w Fallout 76 i napić się Nuka-Coli.

Akcję wesprą znani influencerzy: Blowek, Izak i ReZigiusz, którzy będą o niej opowiadali w drugiej połowie listopada.

Wszystkie działania związane z wypuszczeniem Nuka-Coli są realizowane przez Coca-Cola Poland oraz polski odział MediaCom Beyond Advertising przy współpracy z brytyjskim oddziałem amerykańskiej firmy Bethesda będącej producentem gry Fallout 76 za pośrednictwem firmy Cenega Polska, która jest dystrybutorem tej gry na polskim rynku.

Dom mediowy MediaCom Warszawa działa na polskim rynku od 1996 r. Do jego klientów należą m.in. P&G,  PEKAO S.A., GSK, PLAY, TCCC, Mars, Danone Group, Bayer, Akzo Nobel oraz zdobyci w wyniku lokalnych rozstrzygnięć w ostatnich kilkunastu miesiącach tacy klienci jak:Netia SA , Manta, iRobot.  W wyniku przesunięć globalnych MediaCom Warszawa przejął również w ostatnich kilkunastu miesiącach obsługę budżetów: Adidas, PSA, Opel i Tesco.

Wraz z Mindshare i Wavemaker (powstały z połączenia domów mediowych: MEC i Maxus) wchodzi w skład GroupM, będącej operacyjnym ramieniem WPP (czołowego holdingu reklamowego na świecie) i największą grupą negocjacyjną w Polsce.

MediaCom Warszawa należy do najczęściej nagradzanych domów mediowych na polskim rynku. Tylko w konkursie Effie Awards w 2017 zdobył 8 statuetek Effie oraz tytuł najbardziej efektywnej agencji mediowej roku, a w 2016 r. został uhonorowany statuetką Grand Prix. Podczas Effie w 2017 r. domy mediowe należące do grupy inwestycyjnej GroupM otrzymały łącznie 17 nagród.

ip

fot. materiały prasowe

Tagi

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treścia zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Warto przeczytać

Zobacz również