Nowa odsłona kampanii „Lubella – Najlepsze ze zboża” poświęcona jest makaronom klasycznym. To kontynuacja tegorocznej komunikacji skupionej wokół wartości i jakości marki Lubella. Dbałość o każde ziarno, kontrola na każdym etapie produkcji, ziarno mielone na mąkę we własnym młynie i przede wszystkim – satysfakcja, jaką daje zadowolenie milionów klientów, którzy zaufali Lubelli – to wyróżniki, dzięki którym makarony Lubella smakują tak dobrze o każdej porze.
Zboże, które jest jednym z podstawowych, a zarazem niezwykle wartościowym elementem pożywienia, to główny składnik wszystkich produktów Lubelli. Zboże to również główny bohater najnowszej kampanii wizerunkowej marki, która pokazuje, jak produkty ze zboża w różnej formie towarzyszą nam każdego dnia. Dzięki różnorodności, jaką oferuje Lubella, można cieszyć się makaronami na wiele różnych sposobów.
Lubella to znany i ceniony w Polsce producent wyrobów zbożowych. To niekwestionowany lider na rynku makaronów, wicelider na rynku płatków śniadaniowych i czołowy producent w kategorii mąk. Marka w swojej ofercie ma także paluszki oraz kasze. Lubella to produkty wysoko cenione zarówno przez handlowców, jak i konsumentów. Najlepsze ziarna, odpowiednia technika produkcji i połączenie tradycji z nowoczesnością – to siła Lubelli, dla której dbałość o najwyższą jakość i bezkonkurencyjny smak to niezmienne wartości już od ponad 135 lat. Jako jedyny producent wyrobów zbożowych w Polsce, Lubella mieli zboże we własnym młynie. Produkty marki codziennie trafiają na stoły konsumentów w Polsce oraz za granicą, m.in.: na Litwie, Łotwie, Ukrainie, w Wielkiej Brytanii czy Irlandii.
ip