Na topie
Makarony Lubella – najlepsze ze zboża

Nowa odsłona kampanii „Lubella – Najlepsze ze zboża” poświęcona jest makaronom klasycznym. To kontynuacja tegorocznej komunikacji skupionej wokół wartości i jakości marki Lubella. Dbałość o każde ziarno, kontrola na każdym etapie produkcji, ziarno mielone na mąkę we własnym młynie i przede wszystkim – satysfakcja, jaką daje zadowolenie milionów klientów, którzy zaufali Lubelli – to wyróżniki, dzięki którym makarony Lubella smakują tak dobrze o każdej porze.
Zboże, które jest jednym z podstawowych, a zarazem niezwykle wartościowym elementem pożywienia, to główny składnik wszystkich produktów Lubelli. Zboże to również główny bohater najnowszej kampanii wizerunkowej marki, która pokazuje, jak produkty ze zboża w różnej formie towarzyszą nam każdego dnia. Dzięki różnorodności, jaką oferuje Lubella, można cieszyć się makaronami na wiele różnych sposobów.
Lubella to znany i ceniony w Polsce producent wyrobów zbożowych. To niekwestionowany lider na rynku makaronów, wicelider na rynku płatków śniadaniowych i czołowy producent w kategorii mąk. Marka w swojej ofercie ma także paluszki oraz kasze. Lubella to produkty wysoko cenione zarówno przez handlowców, jak i konsumentów. Najlepsze ziarna, odpowiednia technika produkcji i połączenie tradycji z nowoczesnością – to siła Lubelli, dla której dbałość o najwyższą jakość i bezkonkurencyjny smak to niezmienne wartości już od ponad 135 lat. Jako jedyny producent wyrobów zbożowych w Polsce, Lubella mieli zboże we własnym młynie. Produkty marki codziennie trafiają na stoły konsumentów w Polsce oraz za granicą, m.in.: na Litwie, Łotwie, Ukrainie, w Wielkiej Brytanii czy Irlandii.
ip
Tagi
Komentarze
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treścia zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.