Newsello.pl

Nowości, że Łooo do zobaczenia na mieście

Nowa outdoroowa kampania marki Łowicz prezentuje nowości produktowe w trzech kategoriach – dżemów, produktów pomidorowych i sosów.
Dżemy Łowicz
Dżemy Łowicz

1400 tablic typu citylight w ośmiu największych miastach to największa tego typu kampania w historii marki.

Wszystkie nowości Łowicza są takie, że Łooo! Kampania outdoroowa odzwierciedla najnowsze propozycje marki – letnią edycję dżemów truskawkowych, passatę pomidorową oraz sosy egzotyczne z przyprawami. Produkty wspaniale prezentują się w miejskiej przestrzeni na kolorowych tablicach, które podkreślają ich wyjątkowy charakter.

Po raz pierwszy w ramach jednej kampanii pokazane są 3 kategorie produktów marki: dżemy, produkty pomidorowe i sosy. Każda z kategorii ma swój odrębny layout, który ją wyróżnia. To największa z kampanii outdoroowych w historii marki. Citylighty pojawiły się w 8 największych miastach Polski, łącznie na ponad 1400 tablicach.

Start kampanii: maj 2016
Agencja reklamowa: Brasil
Dom mediowy: Mindshare

Tagi

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treścia zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Warto przeczytać

Zobacz również